به گزارش ایرنا؛ طیب عزیز اف روز جمعه در حاشیه مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا افزود: سبک کیوکوشین کاراته در 61 کشور جهان فعال است و در سال 2018 مسابقات جهانی این رشته به میزبانی باکو برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شناساندن رشته کیوکوشین کاراته در دنیا از هدف های فدراسیون است، اضافه کرد: در 6 کشور دنیا سمینارهای معرفی این رشته را برگزار خواهیم کرد و اولین سمینار امسال به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا از کیفیت مناسبی برخوردار است، اضافه کرد: اگر این مسابقات در تهران برگزار می شد، به لحاظ وجود امکاناتی نظیر فرودگاه، کشورهای زیادی در آن شرکت می کردند.
عزیز اف با اشاره به اینکه دولت جمهوری آذربایجان در 2 سال اخیر نگاه خوبی به ورزش داشته است، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری های وزارت ورزش و جوانان ایران، مسابقات بین المللی به میزبانی جمهوری آذربایجان و ایران برگزار شود.
مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته سبک UFK با شرکت تیم های ایران، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان در سالن های ورزشی انقلاب و تختی آستارا در حال برگزاری است.
آستارا در سال های 91 و 93 به ترتیب، میزبان مسابقات کیوکوشین کاراته غرب آسیا و مسابقات بین المللی آن بود.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی **انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.