علی نظرمحمدی عصر سه شنبه در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که کار بسیار دشواری پیش رو داریم و باید خیلی با احتیاط عمل کنیم تا دچار مشکل نشویم افزود: امیدوارم که به هدف خود دست یابیم تا در سال‌های آینده، بتوانیم وضعیت بهتری را پیدا کنیم .
وی در ادامه به دیدار تیمش برابر نفت تهران در هفته اول لیگ برتر اشاره و بیان کرد: هیچ تیمی در لیگ برتر به اندازه ما مشکل ندارد و ما فریب شرایط تیم نفت را نمی‌خوریم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: تیم فوتبال نفت تهران یک تیم ریشه‌دار است و فصل گذشته نیز قهرمان جام حذفی کشور شده و به هیچ وجه این تیم را دست‌ کم نمی‌گیریم.
نظرمحمدی خاطرنشان کرد: البته کار ما در لیگ برتر بسیار سخت است چون ما در بخش سخت‌افزاری شرایط تیم های دیگر را نداریم و از طرف دیگر تجربه بازی در این لیگ را نیز نداریم.
وی یادآور شد: سپیدرود رشت زحمات زیادی در این چند سال کشید و هواداران این تیم سختی‌ های زیادی را متحمل شده اند تا امروز به لیگ برتر رسیدیم ، به همین دلیل ما باید تلاش بیشتری را به خرج دهیم تا کاستی های موجود را برطرف کنیم.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که به رقابت های لیگ برتر صعود کرده ، در اولین دیدار خود در این مسابقات ، عصر پنجشنبه در تهران به مصاف تیم نفت خواهد رفت.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده : بابایی
7285 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.