به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر سه شنبه در رشت برگزار شد ، تیم فوتسال جوانان شهرداری رشت توانست با نتیجه سه بر 2 برابر حریف خود به برتری دست یابد.
در جریان این مسابقه تیم فوتسال جوانان شهرداری رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و فرصت های گلزنی خوبی به دست آورد اما در نهایت فقط سه بار موفق شد دروازه حریف را باز کند.
همچنین در دیگر دیدار این رقابت ها ، قرار بود تیم های فوتسال جوانان شهرداری ساوه و ستارگان طلایی زنجان به مصاف هم بروند که به دلیل حاضر نشدن تیم ستارگان طلایی زنجان، نتیجه این مسابقه سه بر صفر به سود تیم شهرداری ساوه اعلام شد.
رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان منطقه شمال کشور، از عصر دیروز (دوشنبه) با حضور تیم های فوتسال جوانان شهرداری رشت ، ستارگان طلایی زنجان ، مقاومت تبریز ، شهرداری ساوه ، آروین سقز و دبیری تبریز آغاز شد.
تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در یک گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر این مسابقات، به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور صعود می کنند.
رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان منطقه شمال کشور ، به مدت یک هفته در سالن ورزشی آتش نشانی رشت ادامه خواهد یافت.
مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان کشور در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می شود که در نهایت ، دو تیم برتر هر منطقه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه می یابند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.