طرح جامع 8 شهر گیلان از طرف خدیجه انشا معاونت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی و دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان ، طرح جامع شهرهای صومعه‌سرا ،  بندر کیاشهر ، لنگرود  که در سه ماهه اول سال 96 و شهرهای سیاهکل ، خشکبیجار ، کوچصفهان ، رستم آباد و رودبنه که در  پایان سال 95 به تصویب نهایی شورایعالی رسیده بود، از طرف خدیجه انشا معاونت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی و دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان ابلاغ شد. 

 در نامه ابلاغیه طرحهای فوق مقرر شد تا مراتب به شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی ذیربط ابلاغ گردد تا با مراعات کامل جنبه های فنی ، ضوابط و مقررات طرح و با همکاری موثر شورای اسلامی شهر از طریق برنامه ریزی و تصویب طرح ها و لوایح مورد نیاز موجبات تحقق اهداف مورد نظر طرح در افق برنامه فراهم شود.

به موجب ماده 7 قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران این طرح از تاریخ ابلاغ مصوبه لازم الاجرا است و همه اقدامات شهرداری در خصوص توسعه و برنامه های اجرایی تنها  در چهارچوب اسناد و مدارک مربوط امکان پذیر است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.