به گزارش روز دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ حسین نیک فرد گفت:‌ در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیس مبنی بر وقوع یک مورد غرق شدگی، ماموران انتظامی بخش اطاقور به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: ماموران مشاهده کردند که مردم محل نزدیک رودخانه، جسد جوانی 19 ساله اهل و ساکن لنگرود را که به همراه دو نفر از دوستانش برای شنا به داخل رودخانه شلمانرود رفته بود، از آب بیرون کشیده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
فرمانده انتظامی لنگرود با اشاره به اینکه تلاش ها برای زنده ماندن این جوان بی نتیجه ماند، به شهروندان توصیه کرد که با پرهیز از شنا در منطقه های ممنوعه ، جانشان را به خطر نیاندازند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده انتظامی رودسر نیز از دستگیری سارق حرفه ای و کشف 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیمه سنگین به ارزش یکصد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رمضانعلی پورقاسم ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت وسائط نقلیه طی هفته جاری با دستگیری یک سارق حرفه ای سابقه دار، موفق به کشف 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیمه سنگین شدند که در استعلام صورت گرفته، این دو دستگاه موتورسیکلت در سایر استان های کشور سرقت و سارق ، موتورسیکلت ها را به این شهرستان منتقل کرده بود.
وی اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و سارق 30 ساله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
شهرستان های لنگرود و رودسر به ترتیب در 60 و 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.
خبرنگار:نظرپور ** انتشاردهنده: کبیری
6029/ 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.