به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید استان در رشت بیان کرد: اقتصاد مقاومتی در سایه انسجام همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی، نظامی، انتظامی و امنیتی با همراهی مردم محقق می شود.
وی افزود: در سال هایی، تولیدکنندگان مظلوم واقع شدند؛ فردی که به صورت صادقانه با تمام داشته های خود و دریافت تسهیلات به این عرصه ورود پیدا می کند، صرفاً به عشق تولید است.
استاندار گیلان ادامه داد: اگر تولید کننده ای در حال حاضر با مشکل مواجه است قطعاً عواملی دخیل بوده که به چنین وضعیتی دچار شده و در این میان مدیران موظف به حمایت از آنان هستند.
وی گفت: فارغ از بخش گردشگری که ظرفیت بسیار بالایی دارد، ایجاد 45 هزار فرصت شغلی در گیلان هدف گذاری شده است.
نجفی از برگزاری جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در هفته آینده با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مدیران سازمان ها و بانک های کشور در رشت خبر داد و گفت: در این جلسه برنامه های توسعه اشتغال و تولید گیلان بررسی و همچنین در خصوص برخی طرح ها تصمیم گیری می شود.
استاندار گیلان همچنین به پرداخت تسهیلات رونق تولید به 934 واحد تولیدی معرفی شده به بانک از تعداد 2 هزار و 117 مورد اشاره کرد و افزود: تاکنون 545 میلیارد تومان از محل تسهیلات رونق تولید به واحد های تولیدی پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: در سال جدید تاکنون 203 واحد تولیدی برای بهره مندی از تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.
در این جلسه مشکلات پنج واحد تولیدی استان نیز بررسی و دستورات لازم در جهت رفع موانع آنان صادر شد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.