سیدمحمد احمدی روز چهارشنبه در دیدار با مسوولان و کارکنان نهادهای بهزیستی و تامین اجتماعی شهرستان لاهیجان افزود: بهزیستی به عنوان دستگاه تخصصی با اجرای برنامه های جامع و راهبردی ، نقش کلیدی و برجسته ای در ساماندهی و مهار آسیب های اجتماعی دارد.
وی خاطرنشان کرد: برنامه دولت تدبیر و امید در عرصه بهزیستی اجرای نظام تحول آفرین و توانمندسازی مددجویان است.
احمدی در این دیدار با تاکید بر لزوم توانمند سازی خانواده های تحت پوشش تصریح کرد: 16 تیم پیشگیری اجتماع محور در محلات شهری و روستایی لاهیجان فعالیت دارند ‌که امسال شش هزار خانوار تحت پوشش این تیم‌های پیشگیری قرار گرفته اند.
وی با ابراز رضایت از فعالیت های این اداره افزود: لاهیجان ویژگی‌های بسیاری دارد که یکی از آنها برگزاری مراسم گلریزان و کمک شایان توجه مردم شهرستان برای آزادسازی زندانیان غیر عمد بود.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد : این سازمان یکی از ابزارهای مهم رفاه و تامین اجتماعی جوامع امروزی محسوب می شود.
وی بهره مندی 72 هزار نفر از خدمات سازمان تأمین اجتماعی شهرستان را بسیار مهم خواند و اظهار کرد: با استقرار دولت تدبیر و امید و تحول در نظام سلامت،شاهد پیشرفت های قابل توجهی در این عرصه ها بوده ایم .
احمدی در پایان خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی از تاثیرگذارترین سازمان ها در تکریم ارباب رجوع محسوب می شود و این موضوع مسئولیت این سازمان را در قبال مردم بیش از پیش پر اهمیت می کند.
بهزیستی شهرستان لاهیجان هفت هزار خانوار ( توانخواه ومددجو) و یک هزار و ١٢٩ مستمری بگیر تحت پوشش دارد.
خبرنگار : نظرپور **انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.