مهدی ولی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: جسد مرد 66 ساله ای که از روز گذشته (سه شنبه) برای شنا به کانال آبرسانی چوبر شهرستان شفت رفته و غرق شده بود، صبح امروز چهارشنبه پیدا شد.
وی اظهار داشت: با اعلام یک مورد غرق شدگی در روز گذشته از سوی نیروی انتظامی برای امدادرسانی به جمعیت هلال احمر گیلان، تیم شعبه هلال احمر شهرستان شفت با تجهیزات لازم از همان ساعت اولیه برای جستجوی این مرد غرق شده، اقدام کردند.
وی با بیان این که تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان تا تاریکی شب ادامه داشت، تصریح کرد: پیدا شدن جسد مرد غرق شده صبح امروز (چهارشنبه) در 15 کیلومتری محل غرق شدگی توسط اهالی منطقه ، به امدادگران هلال احمر اطلاع داده شد.
وی خاطر نشان کرد: نیروهای هلال احمر نیز در محل پیدا شدن جسد مرد غرق شده حضور یافتند تا اقدامات لازم را برای تحویل جسد به پزشکی قانونی انجام دهند.
جمعیت هلال احمر استان گیلان، اکنون چهار هزار و 443 داوطلب و عضو دارد که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
معاونت امداد و نجات گیلان ، اکنون دارای یکصد و 47 خودروی تخصصی، کمک دار، موتورسیکلت، بسته نجات، خودروی سنگین امدادی، 23 انبار امدادی در استان، 14پایگاه ثابت و موقت بین جاده ای، کوهستان و دریایی است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.