مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه به ایرنا گفت: گل های تیم فوتبال سپیدرود رشت را در این بازی ، سید محسن حسینی در دقیقه 42 از روی نقطه پنالتی و دقیقه 55 به ثمر رساندند و تنها گل گهر سیرجان را محمد غلامی در دقیقه 65 درون دروانه سپیدرود جای داد.
رادنی دیدار افزود: تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب سید محمد حسینی، سید محسن حسینی، سید هادی موسوی، محمدرضا الماسخاله، میلاد قربانزاده، توحید غلامی، پویا نزهتی، محمد میری، حسین کعبی، میعاد یزدانی و میرعماد میرجوان پا به میدان گذاشت.
وی بیان کرد: در نیمه اول تیم فوتبال سپیدرود رشت یک بازی پرفشار و درگیرانه را به نمایش گذاشت تا توپ و میدان را از آن خود کند و فرصت چندانی را به حریف ندهد که تلاش آنان در این نیمه ، منجر به ثمر رساندن یک گل و یک ضربه به تیرک افقی دروازه گل گهر شد.
وی خاطرنشان کرد: سپیدرود رشت نیمه دوم را هجومی آغاز و خیلی زود توسط سید محسن حسینی از روی یک ضربه ایستگاهی به گل دوم دست پیدا کرد.
مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: تعویض های نظرمحمدی سرمربی سپیدرود برای شناخت بیشتر ترکیب اصلی موجب شد تا بازی کمیاز تب و تاب بیافتد و در ادامه محمد غلامی بازیکن گیلانی گل گهر تنها گل تیمش را به ثمر رساند.
دیدار یادآور شد: در نهایت پنجمین بازی تدارکاتی سپیدرود رشت با پیروزی 2 بر یک به سود سرخ پوشان گیلانی خاتمه یافت تا در آستانه آغاز لیگ برتر، نظرمحمدی و دستیارانش امیدوارانه تر به استقبال لیگ هفدهم بروند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که به رقابت های لیگ برتر صعود کرده، در اولین دیدارش در این مسابقات، پنجم مرداد ماه سال جاری در تهران به مصاف تیم نفت خواهد رفت.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.