به گزارش خبرنگار ایرنا در هفتمین روز از برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان و در ششمین دور از این رقابت ها در بخش استاندارد از غروب دوشنبه، ستارگان جهان و ستارگان ایران با یکدیگر رقابت کردند.
در این مسابقات، رقابت بادور جوباوا استاد بزرگ شطرنج گرجستان با علیرضا فیروزجا از تیم ستارگان ایران به نتیجه تساوی ختم شد و لوک وان ولی استاد بزرگ شطرنج هلند نیز در برابر مسعود مصدق پور استاد بین المللی شطرنج کشورمان، با نتیجه تساوی متوقف شد.
همچنین آلکسی شیروف مرد افسانه ای شطرنج جهان از کشور لتونی در برابر پرهام مقصودلو پدیده این دوره از مسابقات شکست خورد و لازارو باتیستا بروزون استاد بزرگ شطرنج کشور کوبا توانست پویا ایدنی از تیم ستارگان شطرنج ایران را مغلوب کند.
همچنین رقابت سید خلیل موسوی استاد بین المللی شطرنج کشورمان با ایوان سوکولف هلندی سرمربی تیم ملی شطرنج ایران به نتیجه تساوی ختم شد و احسان قائم مقامی استاد بزرگ و کاپیتان تیم ملی شطرنج کشورمان نیز توانست التاج سفرلی استاد بزرگ شطرنج کشور آذربایجان را با نتیجه تساوی متوقف کند.
رقابت امیر رضا پوررمضانعلی استاد بین المللی شطرنج کشورمان در برابر ون یانگ استاد بزرگ شطرنج از کشور چین نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید تا تیم ستارگان شطرنج ایران موفق شود برای نخستین بار صاحب نام های شطرنج دنیا را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد.
تاکنون در این دوره از مسابقات، رقابت دو تیم منتخب شطرنج ایران و ستارگان جهان در نتایج تیمی با دو تساوی و سه پیروزی ستارگان شطرنج جهان و یک پیروزی ستارگان شطرنج ایران همراه بود و با به پایان رسیدن آخرین دور از مسابقات شطرنج جام ستارگان طی امروز (سه شنبه)، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا دومین دوره از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان از 19 تیرماه در دو بخش ستارگان نوجوان شطرنج ایران و ستارگان شطرنج جهان آغاز شده است.
انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار : رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.