سیدامیر فرحسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آوا یزدانی از استان گیلان موفق شد در این رقابت ها در ارومیه عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات شطرنج دانش آموزان مقطع ابتدایی را به خود اختصاص دهد.
وی ادامه داد: همچنین پرنیان قمی دیگر دانش آموز گیلانی شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، توانست مقام نایب قهرمانی و مدال نقره را کسب کند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: تیم شطرنج دانش آموزان دختر گیلان با کسب این دو مدال ، موفق شد در رده تیمی نیز بین 21 تیم شرکت کننده در رده پنجم کشور قرار گیرد.
فرحسینی خاطرنشان کرد: تیم شطرنج دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی استان گیلان نیز در این دوره از مسابقات حضور یافت و در نهایت در رده تیمی عنوان چهارم و جام اخلاق را کسب کرد.
وی یادآور شد: کاروان دانش آموزان استان گیلان متشکل از 37 تیم با نام شهید جواد دوربین یکی از شهدای مدافع حرم در رقابت های آموزشگاه های کشور حضور یافته است.
وی اضافه کرد: تاکنون 9 تیم ورزشی از استان گیلان در رقابت های ورزشی آموزشگاه های کشور حضور یافته و در طول ایام تابستان نیز ، سایر تیم ها به مسابقات اعزام می شوند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.