محمد رفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رقابت های منطقه دوم بسکتبال لیگ دختران نوجوان کشور که در استان البرز برگزار شد ، تیم بسکتبال گیلان با کسب یک پیروزی و یک شکست، راهی مرحله دوم این رقابت ها شد.
وی اظهار کرد: در جریان این مسابقات ، تیم بسکتبال نوجوانان دختر استان گیلان ابتدا مقابل تیم البرز قرار گرفت که در نهایت با نتیجه 46 بر 37 مغلوب حریف قدرتمند خود شد.
وی ادامه داد: در دیدار دوم نیز، تیم بسکتبال دختران نوجوان گیلان رو در روی تیم قزوین قرار گرفت که در نهایت در یک بازی زیبا توانست با نتیجه 59 بر 49 برابر حریف خود به برتری برسد و با کسب رتبه دوم این گروه ، به مرحله بعدی مسابقات بسکتبال لیگ دختران نوجوان کشور صعود کند.
به گفته وی صدف قلی زاده ، تارا هدایتی ، غزل حسن پور ، ثنا موسوی ، دیانا دوستدار ، فاطمه نظامی پور، عسل مغربی ، سودا شیدایی ، ملیکا شادمان ، نرجس چراغی ، بیتا جعفری و ماندانا حقیقی اعضای تیم بسکتبال دختران نوجوان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور تشکیل می دادند.
سرپرست هیات بسکتبال گیلان خاطرنشان کرد: همچنین مریم باقری به عنوان مربی و شادی عادلی به عنوان سرپرست ، این تیم را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی می کردند و آمنه هاشمی نیز از گیلان به عنوان داور در این دوره از مسابقات حضور یافته بود.
رفیعی یادآور شد: رقابت های بسکتبال قهرمانی دختران نوجوان کشور در هشت منطقه برگزار می شود که در نهایت دو تیم برتر هر منطقه به مرحله دوم صعود خواهند کرد.
وی افزود: تیم بسکتبال دختران نوجوان گیلان نیز در منطقه دوم این رقابت ها با تیم های توابع تهران ، البرز و قزوین همگروه بود که به دلیل عدم حضور تیم توابع تهران ، این مسابقات با شرکت سه تیم برگزار شد.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد** انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.