به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود رهنما روز چهارشنبه در جلسه مسئولان روابط عمومی های هیات های ورزشی و اداره های ورزش این استان در رشت افزود: باید تلاش کنیم تا اطلاعات دقیق و به روز را به مردم ارائه دهیم.
وی اظهار کرد: روابط عمومی و اطلاع رسانی بخش انکارناپذیر دستگاه ها بشمار می رود و در بخش ورزش نیز به خصوص در هیات های ورزشی گیلان، باید نقش روابط عمومی پررنگ تر باشد.
وی اضافه کرد: هر سیستمی رقیب دارد و اگر بخواهد در اطلاع رسانی و شناساندن خود عقب بیافتد، نابود می شود و در سیستم های دولتی و حوزه های اجتماعی نیز باید نقاط قوت ، شناسایی شوند و واقعیت ها به اطلاع مردم رسانده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا عملکرد خود را ارائه دهیم و هم اینک در استان نیز در بخش ورزش همگانی ، خوب عمل کرده ایم و با داشتن 144 هزار ورزشکار سازمان یافته، از میانگین کشوری جلوتر هستیم.
رهنما اضافه کرد: در بخش قهرمانی نیز فعالیت های خوبی انجام شده و در حال انجام است و امیدواریم که دو ورزشکار ما در المپیک 2020 مدال کسب کنند تا پس از 64 سال، دوباره پس از مرحوم نامجو ، گیلان صاحب مدال المپیک شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این جلسه گفت: هر حرکت و اتفاقی ، موفقیت است و باید سعی کنیم تا این رخدادها را انعکاس دهیم.
قاسم مصفا افزود: بعضی مواقع می توانیم از اتفاق استفاده بهینه ببریم چون شکست نیز می تواند ضعف های ما را شناسایی و در نهایت آن ضعف ها را پوشش دهیم و به همین دلیل از شکست می توانیم پیروزی بسازیم.
جلسه مسئولان روابط عمومی های هیات های ورزشی و اداره های ورزش گیلان با حضور مسئولان ورزش استان و همچنین مسئولان روابط عمومی دستگاه ها در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان این استان در رشت برگزار شد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.