حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارآفرینی اولویت امروز جامعه است و نوجوانان و جوانان می بایست با این اندیشه و روش های آن آشنا شوند تا روز به روز با تدبیر و برنامه ریزی از حجم بیکاری در جامعه کاسته شود.
وی از حضور سه هزار مربی در طرح اوقات فراغت مساجد برای آموزش نوجوانان و جوانان گیلانی خبر داد و گفت: طرح تابستانی امسال با عنوان «آسمانی‌ها» و با هدف غنی سازی اوقات فراغت، کشف استعدادها و جذب کودکان و نوجوانان به مسجد آغاز شده است.
وی با اشاره به تشکیل 860 پایگاه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد استان اظهار کرد: هر کانون موظف به برگزاری دو کلاس قرآن و احکام بوده و مابقی کلاس‌ها متناسب با نیاز محله برگزار خواهد شد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع را موجب جذب جوانان به مساجد دانست و افزود: کارآفرینی فرهنگی ،مقابله با آسیب‌های اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر، ترویج فرهنگ مهدویت، نماز و غدیر برنامه‌های کانون‌های مساجد را تشکیل می دهند.
حدود سه هزار مسجد در گیلان وجود دارد که حدود 900 کانون فرهنگی هنری در آنها فعال است؛پیش بینی می‌شود امسال 65 هزار جوان و نوجوان گیلانی از طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد بهره مند شوند.
خبرنگار : مرضیه ضامن**انتشار دهنده: بابایی
1881 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.