به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدامیر فرحسینی عصر سه شنبه در مراسم افتتاحیه کانون های ورزشی ناحیه دو آموزش و پرورش رشت افزود: آموزش و پرورش برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان دو برنامه مهم و کلی دارد.
وی اظهار کرد: یکی از این برنامه ها ، گسترش فعالیت های کانون های ورزشی است که در گیلان نیز بیش از سه هزار دانش آموز در این کانون های ورزشی ثبت نام کرده اند که این آمار افزایش 20 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.
وی ادامه داد: از این تعداد 990 دانش آموز دختر و حدود 2100 دانش آموز پسر در کانون های ورزشی آموزش و پرورش گیلان ثبت نام کرده اند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پروش گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: دومین برنامه مهم آموزش و پرورش برای پرکردن اوقات فراغت ، برگزاری مسابقات و اعزام تیم های ورزشی به مسابقات قهرمانی دانش آموزی کشور است.
فرحسینی با بیان این که امسال 37 تیم ورزشی دانش آموزی از گیلان در رشته های مختلف به رقابت های قهرمانی کشور اعزام می شوند افزود : تاکنون 9 تیم به مسابقات ورزشی دانش آموزان اعزام شده اند.
کانون های ورزشی ناحیه دو رشت عصر سه شنبه در مجتمع ورزشی دانش آموزی این شهر با حضور مسئولان ورزشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان و تعدادی از روسای هیات های ورزشی این استان افتتاح شد.
در مراسم افتتاحیه این کانون های ورزشی ، تعدادی از دانش آموزان در رشته های اسکیت، والیبال، بسکتبال ، ژیمناستیک و کاراته ، حرکات ورزشی رشته خود را به نمایش گذاشتند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.