فرماندار صومعه سرا به ارتباط تامین اجتماعی با طیف وسیعی از اقشار مختلف مردم اشاره کرد و اظهار داشت؛ این سازمان امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان می آورد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، رئیس و پرسنل تامین اجتماعی شعبه صومعه سرا صبح امروز بمناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی با  علیفتح اللهی دیدار کردند.

فرماندار صومعه سرا در این دیدار با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا توسعه یافتگی به معنای بهره مند ساختن افراد سالخورده و از کارافتاده از حقوق ومزایای اجتماعی است و برای این کار سازمان‌های مختلفی تشکیل شده است ، گفت: در کشور ما تامین اجتماعی این مسئولیت را برعهده دارد و باعث آرامش خیال برای افرادی است که در طول دوران کاری خود با پرداخت حق بیمه ناچیزی ، دوران بازنشستگی و از کارافتادگی خودرا بدون هرگونه دغدغه سپری می کنند.

فتح اللهی وجود سازمانهای حمایتی نظیر، کمیته امداد، بهزیستی تامین اجتماعی و ... را باعث تفاوت ماهیت و ساختار ایران با کشورهای دیگر جهان دانست و افزود ؛ ما میتوانیم با بهره گیری از این سازمان‌های حمایتی به شیوه درست به یک الگو در تمام زمینه ها تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه  نگاه و هدف دولت و ملت قطعا ساخت کشور از همه جوانب است ، افزود ؛ توسعه کشور و رسیدن به اوج شکوفایی باید با رعایت قانون و حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی همراه باشد.

فرماندار صومعه سرا به ارتباط تامین اجتماعی با طیف وسیعی از اقشار مختلف مردم اشاره کرد و اظهار داشت؛ این سازمان  امنیت و ارامش را برای جامعه به ارمغان می اورد.

فتح اللهی از عملکرد خوب و قابل قبول تامین اجتماعی صومعه سرا ابراز خرسنی نمود و ادامه داد؛ وقتی مراجعات مردمی در رابطه با اداره ای به فرمانداری که مرکز حاکمیت شهرستان است کاسته می شود این نشان از عملکرد مثبت و رضایت بخش آن سازمان دارد.

1

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.