به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، در جریان این دیدار ، تیم بسکتبال کاوه رودسر موفق شد با نتیجه 81 بر 77 برابر تیم شهرداری لاهیجان به برتری دست یابد.
در جریان این بازی که از دور برگشت این رقابت ها برگزار شد ، هر دو تیم یک بازی پایاپای را انجام دادند و سرانجام به نتیجه مساوی 72 بر 72 دست یافتند تا سرنوشت تیم برنده در وقت اضافه مشخص شود.
تیم کاوه رودسر در وقت اضافه توانست بهتر از فرصت های به دست آمده استفاده کند و در نهایت با چهار امتیاز اختلاف حریف خود را شکست داد.
قضاوت این دیدار را ، مرتضی عابدمحزون به عنوان سر داور ، سید اردلان مقیمی و نوید مربوط به عنوان داور به عهده داشتند ، حسین شاکری به عنوان ناظر و ابراهیم گل آرا به عنوان نماینده هیات بسکتبال استان گیلان در این دیدار حضور یافته بودند.
در جدول رده بندی این مسابقات نیز ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت صدرنشین است ، تیم های بسکتبال ملوان بندرانزلی و درفک رشت نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام هادی آمیغ ، هشت تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
**
تمدید قرارداد هفت بازیکن داماش با این تیم
مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان گفت: هفت بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال داماش گیلان قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.
میثم محبوب روز سه شنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: هادی سهرابی ، محمد همرنگ ، آرمین منفرددوست و شروین بزرگ، بازیکنان فصل گذشته داماش گیلان با حضور در دفتر این باشگاه ، قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کردند.
وی اظهار کرد: همچنین علیرضا صبوری ، کنعان طاهرنژاد و سیدمحمد اسلامی دیگر بازیکنان فصل گذشته تیم داماش گیلان قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کردند.
وی ادامه داد: مسئولان این باشگاه در صدد هستند تا علاوه بر تمدید با بازیکنان مورد نظر فصل گذشته ، چند بازیکن جدید را نیز جذب کنند تا با قدرت در رقابت های لیگ دسته دوم حضور یابند.
مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم که تیم داماش گیلان بتواند با قدرت در رقابت های لیگ دسته دوم حضور یابد و به مسابقات لیگ دسته اول صعود کند.
تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم راه یافته بود، از صعود به لیگ دسته اول بازماند و در فصل جاری نیز باید بازی های خود را در رقابت های لیگ دسته دوم دنبال کند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.