فرماندار آستارا روز دوشنبه در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت: این شهرستان به لحاظ موقعیت گردشگری نیازمند تقویت بسترهای درمانی است.
یونس رنجکش با تقدیر از سپاه پاسداران در راه اندازی این واحد درمانی افزود: این درمانگاه در کنار بیمارستان 132 تختخوابی می تواند پاسخگوی نیازهای بخش درمان آستارا باشد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه دولت نگاه ویژه ای به نظام سلامت دارد و با اجرای این طرح علاوه بر حمایت از اقشار آسیب پذیر، زیرساخت های درمانی را فراهم کرده است.
امام جمعه آستارا نیز در این آئین گفت: سپاه در کنار دولت‌ها به سازندگی ایران اسلامی کمک کرده و این را در دفاع مقدس، دوران سازندگی و با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و ساخت مسکن مددجویان ثابت کرده است.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: این درمانگاه شبانه روزی بسیاری از خلاء های حوزه بهداشت و درمان شهرستان آستارا را برطرف می کند.
فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز بیان کرد: ارتقاء درمانگاه شبانه روزی سید الشهداء (ع) از سال 95 در دستور کار سپاه ناحیه این شهرستان قرار گرفت و تاکنون برای راه اندازی بخش های مختلف آن 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
سرهنگ جهانبخش آرمان زیربنای این درمانگاه را 651 متر مربع و در سه طبقه عنوان و اظهار کرد: 44 پزشک عمومی و متخصص آن به مردم خدمات ارائه می دهند.
وی ادامه داد: این درمانگاه در سه نوبت فعالیت می کند و برای تجهیز آن به دستگاه سی تی اسکن تلاش می کنیم.
شبکه بهداشت و درمان آستارا با شش مرکز بهداشتی، یک بیمارستان 104 تختخوابی، یک مرکز شبانه روزی و 23 خانه بهداشت با حدود 500 نیروی انسانی خدمات ارائه می کند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.