سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت درباره برگزاری این جلسه گفت: در جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شش طرح و لوایح با موضوعات مختلف اعلام وصول شد.
فاطمه شیرزاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جلسه لایحه اخذ مجوز باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت به صورت دو فوریت اعلام وصول شد که به دلیل اهمیت موضوع به صورت یک فوریت به کمیسیون های تخصصی شورا راه یافت.
وی بیان داشت: لایحه های کمک مالی به قهرمانان و پرداخت غرامت به شهروندان و نامگذاری معابر سطح شهر نیز از دیگر طرح ها و لایحه هایی بود که در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی کلانشهر رشت اعلام وصول شد و کمک مالی به ورزشکاران و قهرمانان، به صورت یک فوریت رای آورد.
شیرزاد با اشاره به دعوت از سرپرست شهرداری کلانشهر رشت به صحن شورا برای ارائه گزارش در مدت سرپرستی اظهار کرد: جمشیدپور در رابطه با موضوعاتی از جمله ساماندهی اتوبوس ها، پرداخت بموقع حقوق کارکنان شهرداری و بخش خصوصی، چرایی تمدید قرارداد با بیمه آسیا و اقدامات آتش نشانی در انفجار گاز در محله کسبخ رشت گزارش هایی بیان کرد.
به گفته سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت، با توجه به طولانی شدن جلسه امروز شورا به دلیل حضور سرپرست شهرداری، بررسی پنج لایحه به جلسه بعدی شورا موکول شد.
جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی کلانشهر رشت به صورت غیرعلنی بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 15 عضو دارد که در جلسه امروز، 14 نفر حضور داشتند.
کلانشهر رشت، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.