محسن عادلی گفت: فاز دوم پروژه بهسازی و تعریض محور راه کانال به شهرک صنعتی رشت به طول 4.5 کیلومتر است و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، محسن عادلی سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی اظهار داشت: عملیات تعریض جاده شهر صنتعی به لاکان با هدف ارتقاء ایمنی مسیر و بهبود و روان‌سازی ترافیک شهر صنعتی رشت به بزرگراه رشت – امامزاده هاشم، انجام شد.

این مقام مسئول یادآور شد : در فاز اول این پروژه طول محور تعریض شده 4.2 کیلومتر و عرض آن 10 متر و با هزینه‌ای بالغ بر 65 میلیارد ریال در تابستان سال 95 به بهره برداری رسید.

عادلی با اشاره به کاربری ویژه این‌جاده گفت: این مسیر یکی از مهمترین مسیرهای‌متصل به شهر صنعتی محسوب می‌شود که روزانه تعداد زیادی از خودروهای سنگین و مواد اولیه و محصولات تولیدی واحدهای فعال در شهر صنعتی از طریق این جاده جابجا می شود،  لذا از فناوری‌های نوین تثبیت آسفالت به جهت طول عمر بالای آن  در این محور استفاده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه فاز دوم این پروژه به طول 4.5 کیلومتر است و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد خاطرنشان کرد : عملیات اجرایی این پروژه با سرعت قابل قبول در حال انجام است و به یاری خداوند متعال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.