جلسه کمیته سیمای منظر شهری با موضوعیت بررسی نمای یکی از پروژه ‌های تجاری و مشارکتی محور صیقلان به تختی با محوریت اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات عضو این دبیرخانه (شهرداری رشت ، نظام مهندسی ، میراث فرهنگی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه گیلان) برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه کمیته سیمای منظر شهری با موضوعیت بررسی نمای یکی از پروژه  های  تجاری و مشارکتی محور صیقلان به تختی  با محوریت اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات عضو این دبیرخانه (شهرداری رشت ، نظام مهندسی ، میراث فرهنگی  ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه گیلان)  برگزار شد.

 خدیجه انشاء مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی گیلان در این جلسه عنوان کرد : این پروژه مشارکتی بین اداره کل راه و شهرسازی و شرکت عمران و مسکن سازان استان گیلان بوده و در بافت مرکزی شهر ( محور صیقلان به تختی) واقع شده است .

وی تصریح کرد: با توجه به رسالت دولت نسبت به الگو سازی و فرهنگ سازی و رعایت طرح مصوب ، کلیه ضوابط ساخت و ساز منطبق بر طرح تفصیلی مصوب شهررشت بوده و لازم الاجرا است  و با نگاهی به  اقلیم و همچنین سازگاری فرم نما با فعالیت و کاربری زمین قابل شهود است و نهایتا  با لحاظ همه موارد فوق ، طرح  مورد نظر مورد نقد و بررسی لازم قرار گرفته و  منجر به تصویب نمای این پروژه تجا ری در این جلسه شد .
 انشاء در پایان اذعان داشت: همه پروژه های  مشارکتی که در محور صیقلان به تختی تهیه و احداث می‌شود باید جهت زیبا سازی و ارتقای سیما و منظر شهری در کمیته سیما و منظر شهری استان که دبیرخانه آن در اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان مستقر است مطرح و مورد تصویب قرار گیرد .

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.