میر شمس الدین مهدوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، افزود: آتش سوزی در همان دو سه ساعت اول مهار شد اما بدلیل وجود پسماند قابل اشتعال، پس از اطفای هر نقطه، آتش از نقطه دیگر شعله ور می شد که این امر موجب دشواری کار و طولانی بودن آن شده بود.
وی با اشاره به اینکه 10 دستگاه خودروی اتش نشانی از شهر صنعتی و شهر رشت در اطفای این حریق شرکت کرده بودند، پیش بینی کرد که آتش سوزی به حدود 70 درصد سوله این واحد صنعتی خسارت وارد کرده باشد.
مهدوی خاطرنشان کرد: در این آتش سوزی فقط به سوله این واحد صنعتی تعطیل خسارت وارد آمد و از سرایت آتش به سایر واحدهای صنعتی جلوگیری شد.
وی یادآورشد: این واحد صنعتی که مجوز تولید ظروف چینی داشت ،از مدت ها قبل در این زمینه فعالیتی نمی کرد اما از این مکان برای تفکیک پسماند استفاده می کرد که چندین بار برای مشخص کردن وضعیتشان به مدیران این شرکت اخطار داده بودیم.
مدیرعامل شهر صنعتی رشت اظهار کرد: این واحد صنعتی تعطیل دارای زمینی به مساخت چهار هزار متر مربع و 700 متر سوله بود.
شهر صنعتی رشت جزو چندین شهر صنعتی کشور است . در حال حاضر تعداد 280 واحد صنعتی در این شهر صنعتی وجود دارد که از این تعداد 140 واحد در حال کار و 110 واحد نیز در حال احداث است.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار دهنده : بابایی
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.