احمد ضیایی عصر شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: ایگور کولاکویچ سرمربی مونته نگرویی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران حدود دو ماه فرصت داشت تا تیم را برای حضور در رقابت های لیگ جهانی آماده کند.
وی که برای انتخابات ریاست هیات والیبال گیلان در رشت حضور یافته بود ، اظهار کرد: با توجه به این امر باید به این مربی فرصت بیشتری بدهیم و به طور حتم شاهد اوج گیری دوباره تیم ملی والیبال خواهیم بود.
وی ادامه داد: مردم و ورزش دوستان از زحمات و تلاشی که تیم ملی والیبال در لیگ جهانی داشته ، راضی هستند اما از نتیجه گیری همانند فدراسیون ابراز رضایت ندارند.
وی بیان کرد: البته تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی دچار بدشانسی های زیادی شد که مهمترین آن ، آسیب دیدگی چند بازیکن اصلی تیم بود و گرچه جوانان توانستند جای آنان را پر کنند اما آن تجربه لازم را نداشتند.
نایب رئیس فدراسیون والیبال اضافه کرد: خوشبختانه مردم علاقمند به والیبال هستند و این رشته ورزشی جایگاه بسیار خوبی را در نزد مردم ورزشدوست دارد به طوری که بیش از 30 میلیون نفر بازی های تیم ملی را هنگام میزبانی تهران ، به طور مستقیم تماشا می کردند.
وی اظهار کرد: با این وجود ما نیز باید تلاش کنیم تا نتایج بهتری را کسب کنیم و به طور حتم کولاکویچ با دراختیار داشتن همه بازیکنان ، می تواند موفق تر عمل کند و امیدواریم که دوباره شاهد بازی های زیبا و کسب نتایج درخشان از تیم ملی والیبال باشیم.
وی در ادامه گفت: هم اکنون تیم ملی جوانان در رقابت های جهانی حضور دارد و گرچه نتوانست به نیمه نهایی راه یابد اما امیدواریم که این تیم بتواند مقام پنجم جهان را کسب کند.
ضیایی خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ های مختلف ، حضور تیم های پایه در رقابت ها مختلف برون مرزی از دیگر فعالیت های مهم فدراسیون والیبال در سال جاری است.
وی همچنین به کمک فدراسیون به هیات های استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: حدود سه سال است که تمام اعتبارات دولتی را بین استا نها تقسیم می کنیم و ریالی را برای تهران سرمایه گذاری نکرده ایم و هدف ما این است که کمک های دولتی در اختیار هیات های استان ها قرار گیرد.
نایب رئیس فدراسیون والیبال افزود: هم اکنون اسپانسر اول ما بانک گردشگری و اسپانسر دوم نیز همراه اول است اما فدراسیون والیبال در نظر دارد باز درآمدزایی را انجام دهد تا بتوانیم اعتبارات بیشتری را کسب کنیم.
وی در ادامه به والیبال گیلان نیز اشاره کرد و گفت: گیلان استعدادهای بسیار خوبی در بخش های بازیکن و مربی دارد و همچنین می تواند قطب برتر والیبال ساحلی در کشور باشد و امیدواریم که با انتصاب رئیس هیات جدید گیلان ، این استان بتواند گام های موثری را در پیشرفت این رشته ورزشی بردارد.
انتخابات ریاست هیات والیبال گیلان روز شنبه در رشت برگزار شد و محسن خاکزاد با کسب 14 رای از 17 آرای ماخوذه ، به عنوان رئیس جدید این هیات منصوب شد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.