به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، مرتضی حسن زاده در جلسه سالیانه هیات ورزش های رزمی استان گیلان افزود: این تعداد مدال در رقابت هاب جهانی ، آسیایی ، بین المللی و قهرمانی کشور کسب شده است. وی اظهار کرد: از این تعداد، هشت مدال جهانی ، چهار مدال آسیایی ، 28 مدال بین المللی و 391 مدال در رقابت های قهرمانی کشور توسط ورزشکاران گیلانی در سبک های مختلف تحت پوشش این هیات کسب شد.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از یکصد سبک ، کمیته و انجمن تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی در کشور فعالیت دارند که خوشبختانه بیش از نیمی از آن در گیلان مشغول به کار هستند. وی بیان کرد: تعدادی از رشته ها نیز همانند موی تای ، کیک بوکسینگ ، هاپکیدو ، سامبو و پنجاب سیلا در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند و هدف ما این است که در رشته هایی که در مسابقات آسیایی و جهانی حضور می یابند، سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم.

رئیس هیات ورزش های رزمی استان گیلان در ادامه به عملکرد این هیات طی سال گذشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ورزشکاران گیلانی علاوه بر شرکت در رقابت های قهرمانی کشور در سبک های مختلف ، در کلاس ها و کارگاه های داوری و مربیگری نیز حضور فعالی دارند. حسن زاده اضافه کرد: همچنین گواهی موقت مربیگری را لغو کردیم و مربیانی اجازه فعالیت در گیلان دارند که مدرک مربیگری رسمی داشته و مورد تایید فدراسیون نیز باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورش و جوانان گیلان نیز در این نشست گفت: با توجه به سابقه ورزش های رزمی ، امیدواریم گیلان به جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست یابد. مریم بخشی افزود: این امر مستلزم همکاری همه جانبه شهرستان ها با هیات استان است و همچین با به وجود آمدن این تعامل ، به طور حتم هیات استان نیز همکاری بیشتری با اداره ورزش خواهد داشت.

وی بیان کرد: گیلان جزء استان هایی در کشور بشمار می رود که در اکثر رشته های تحت پوشش این هیات توانایی بالایی دارد و از قهرمانان ارزنده ای برخوردار است و امیدواریم که شاهد موفقیت روزافزون ورزش های تحت پوشش این هیات در گیلان باشیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 689902
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.