قربانعلی الماسخاله روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از نشستی با مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود ، مسئولان فنی مهندسی و پیمانکاران قرار شد ورزشگاه سردارجنگل مهیای بازی های سپیدرود شود.
وی یادآور شد: با پیگیری های مجدانه مدیرکل ورزش و دستور دکتر نجفی استاندار گیلان ، معاون عمرانی استانداری دستور دادند تا ورزشگاه سردارجنگل رشت که نسبت به ورزشگاه عضدی نواقص کمتر و بالطبع نیاز به اعتبارات و زمان کمتری برای استانداردسازی دارد برای میزبانی مسابقات لیگ آماده سازی شود.
رییس هیات فوتبال گیلان ادامه داد :کار اجرایی استاندارسازی ورزشگاه سردارجنگل رشت از امروز (شنبه) دهم تیر آغاز خواهد شد.
وی در مورد ورزشگاه شهید عضدی رشت نیز بیان کرد: ساخت سکوی جدید تماشاگران و نصب دکل های پروژکتور با ارتفاع بیشتر ، دو نیاز اساسی ورزشگاه عضدی رشت است که اجرای آن زمان بیشتری می برد و پس از آماده کردن ورزشگاه سردار جنگل، کار استانداردسازی این ورزشگاه را نیز آغاز خواهیم کرد.
الماسخاله خاطرنشان کرد: تمام هدف مسئولان استان این است هرچه سریعتر یکی از ورزشگاه های رشت استانداردهای فدراسیون را دریافت کند و میزبانی از گیلان خارج نشود.
وی گفت : برای بهسازی و آماده کردن ورزشگاه تختی بندرانزلی هم در انتظار مجوز معاونت عمرانی استانداری هستیم تا هر دو تیم ملوان انزلی و سپیدرود رشت بدون دغدغه از حریفان خود میزبانی کنند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشت ، با کسب عنوان دوم این مسابقات ، به لیگ برتر صعود کرد .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهنده: بابایی
7285 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.