به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش به مناسبت هفته قوه قضائیه به همراه اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران اجرایی آستارا با حضور در دادگستری و دیدار با دادستان و قضات این شهرستان افزود: خوشبختانه تعامل خوبی بین مسئولان آستارا وجود دارد و این یک سرمایه گرانقدر است.
وی با تبریک هفته قوه قضائیه به دادستان، قضات و کارکنان دادگستری آستارا از همراهی و همکاری آنها در این شهرستان تقدیر کرد و ادامه داد: نزد مردم تفاوتی بین قوا وجود ندارد و همه را ارکان حاکمیت و به نام حکومت می شناسند، پس مسئولان باید با همکاری و همراهی یکدیگر در اندیشه رفع مشکلات مردم باشند.
وی با اشاره به اینکه کاهش جمعیت کیفری و خالی شدن دادگاه ها از پرونده های قضایی از دغدغه های ماست، اضافه کرد: بسیاری از پرونده های دعاوی با اجرای برنامه های آموزشی و ایجاد فضای تعاملی در جامعه بر طرف می شود.
احمد عبادی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آستارا نیز با قدردانی از دیدار و حضور مسئولان آستارا در دادگستری این شهرستان، بر ضرورت تعامل دستگاه های قضایی و اجرایی تاکید کرد و افزود: اثرات این تعامل و همکاری به سود مردم است و تلاش می شود مشکلات مردم برطرف شود.
وی به مشکلات کاری قضات و حجم پرونده ها اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم در این شهرستان شاهد کاهش پرونده های قضایی و جمعیت کیفری باشیم و زندان ها خالی باشند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی** انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.