میرشهاب مومنی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سپیدرود تنها متعلق به یک فرد نیست و با توجه به این امر ، حساسیت زیادی در واگذاری امتیاز این تیم وجود دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه این تیم طرفداران زیادی دارد برای واگذاری نیز ، باید خریداری باشد که علاوه بر صرف هزینه، توانایی مدیریت و برنامه‌ریزی برای این تیم را هم داشته باشد.
وی ادامه داد: البته ما نیز تاکنون کارهای خود را انجام داده ایم و علاوه بر دراختیار گرفتن بازیکنان جدید ، سامانه هواداری راه انداختیم، با یک شرکت بیمه‌ای قرارداد بستیم، همچنین با یک موسسه مالی همکاری داریم ، تبلیغات پیراهن و بسیاری تلاش‌های دیگر را انجام دادیم و جای نگرانی نیست.
مدیرعامل موقت باشگاه سپیدرود رشت در مورد ورزشگاهی که بازی های سپیدرود باید در آن برگزار شود نیز خاطرنشان کرد: ما یکی از ورزشگاه های شهید عضدی و یا سردارجنگل رشت را به عنوان ورزشگاه میزبان معرفی می‌کنیم .
وی یادآور شد: طی جلسه مسعود رهنما مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان گیلان با مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار بر تخریب سکوی فرسوده عضدی شد تا با احداث سکویی تازه ، از خطرات احتمالی پیشگیری کنیم که البته گنجایش این ورزشگاه اضافه نخواهد شد و همان گنجایش 12 هزار تماشاگار باقی خواهد ماند و فقط جایگاه های فرسوه مرمت خواهد شد.
مومنی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز گفت: خوشبختانه ما از خیلی از تیم‌های لیگ برتری دیگر جلو هستیم چون تمرینات را از مدت‌ ها قبل آغاز کردیم و تیم هم در اواسط اولین اردوی تدارکاتی خود قرار دارد.
وی اضافه کرد: لیست بازیکنان تیم سپیدرود رشت نیز تکمیل شده و تنها در صورتی که در ادامه تمرینات آماده سازی و یا در تست پزشکی، اشکالی به ‌وجود بیاید ، برای جذب بازیکن جدید اقدام خواهیم کرد.
وی در مورد اتنظارات از کادرفنی نیز افزود: هدف ما این است که تیم سپیدرود رشت در اولین حضورش در رقابت های لیگ برتر ، رتبه تک رقمی داشته باشد و خواسته ما نیز از کادر فنی این امر است و امیدواریم که در پایان فصل، بتوانیم چنین رتبه ای را کسب کنیم.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور داشت ، با کسب عنوان دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود کرد.
خبرنگار: حسین مجرد** انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.