محمد باقر نوبخت گفت: ره آورد دولت یازدهم برای گیلان سفر رئیس‌جمهور بود که در آن سفر 1300 میلیارد تومان برای طرح های زیربنایی مشکل‌دار استان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدباقر نوبخت در جلسه شورای اداری به ریاست معاون اول رئیس‌جمهوری در رشت بیان کرد: ره آورد دولت یازدهم برای گیلان سفر رئیس‌جمهور بود که در آن سفر 1300 میلیارد تومان برای طرح های زیربنایی مشکل دار استان اختصاص یافت.
 
سخنگوی دولت اذعان داشت : می‌شد این اعتبار را به هزاران پروژه کم اهمیت اختصاص داد ولی ترجیح داده شد چند پروژه مهم اجرا شود.

وی اظهار داشت: با عبور تونل از بیش از سه کیلومتر از کوه‌های البرز و رفع مشکلاتی که در حفاری کوه برای ایجاد تونل انجام شد تا ماه‌های آینده شاهد شنیدن سوت قطار خواهیم بود.

سخنگوی دولت در خصوص طرح احیای دو رودخانه گوهر رود و زرجوب رشت افزود: طرح احیای این دو رودخانه از یک سال و نیم پیش آغاز شده و دولت 50 میلیارد تومان برای این طرح تصویب کرد که 15 میلیارد تومان آن جذب شد .

وی خاطرنشان کرد: چند مشکل اساسی درباره این دورودخانه وجود دارد؛ اول مشکل شیرابه پسماندهای انباشته شده در سراوان و دیگری فاضلاب شهر که به این رودخانه ریخته می شود که باید با تکمیل سیستم فاضلاب شهر و فاضلاب‌های مسمومی که از بیمارستان‌ها وارد می شود، اصلاح شود. 

نوبخت ادامه داد: این 15 میلیارد تومان بین آب منطقه ای و آب و فاضلاب و محیط زیست و شهرداری تقسیم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.