وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنایع تبدیلی مرتبط با کشاورزی از جمله بسته بندی جزو اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم افتتاحیه یک واحد صنعتی تولید و صادرات پاکت های چندلایه  در روستای دوگور صومعه سرا، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه گیلان یک استان کشاورزی است، اظهار کرد: صنایع تبدیلی مرتبط با کشاورزی از جمله بسته‌بندی جزو اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی سرمایه‌گذاران پروژه مذکور را دارای تجربه و دانش فنی دانست و گفت: محصول بسته بندی مواد غذایی نظیر لبنیات و آبمیوه مورد نیاز کشور است که عمدتا از خارج وارد می کنیم.

نعمت زاده ظرفیت این واحد صنعتی را کمتر از نیاز کشور، اما آغاز خوبی دانست و تصریح کرد: با تامین سرمایه در گردش، این واحد صنعتی می تواند با ظرفیت کامل که حدود 3.8 میلیارد بسته 200 الی 300 سی سی است، کار تولید را انجام دهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت «تتراپک» را برند سوئدی دانست که 50 درصد تولید جهانی را به خودش اختصاص داده است و خاطرنشان کرد: واحد صنعتی پدیده عرش نوین با نام اختصاری «پعن پک» یک واحد دانش بنیان و دارای ارزش افزوده بیش از 50 درصد است لذا امیدواریم سرمایه گذار خارجی تتراپک را نسبت به سرمایه گذاری در ایران تشویق کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.