به گزارش خبرنگار ایرنا ،پژمان نوری کاپیتان سابق تیم ملوان بندرانزلی و بازیکن فصل گذشته تیم خونه به خونه بابل پس از یک فصل جدایی از تیم محبوبش عصر چهارشنبه با امضاء قراردادی یک ساله رسما به جمع ملوانان اضافه شد .
نایب قهرمانی جام حذفی با تیم پرسپولیس تهران در فصل 85–84، قهرمانی لیگ برتر با تیم پرسپولیس در فصل 87–86 و نائب قهرمانی جام حذفی با ملوان بندرانزلی در فصل 90–89 و کاپیتانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در چند فصل در کارنامه این بازیکن محبوب و بی حاشیه شمالی وجود دارد.
از سوی دیگر علی حسنی صفت دروازه بان اسبق تیم ملوان بندرانزلی با تایید نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و مذاکره با مدیرعامل باشگاه، به عنوان مربی دروازه بانان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این باشگاه قرارداد خود را امضا کرد.
علی حسنی صفت با ثبت رکورد 668 دقیقه گل نخوردن یکی از دروازه بانان رکورد دار در فوتبال کشور در این زمینه بود و سابقه حضور در تیم های ملوان بندرانزلی، پتروشیمی تبریز،چوکای تالش و آلومینیوم هرمزگان را دارد .
وی به عنوان مربی دروازه بانان از عصر دیروز در تمرین ملوانان شرکت کرد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از سقوط به لیگ دسته یک کشور از لیگ برتر ، فصل گذشته نیز از صعود مجدد ناکام ماند و به ناچار باید فصل پیش رو را نیز برای صعود به لیگ برتر هیجدهم در لیگ دسته یک کشور(جام آزادگان) توپ بزند.
خبرنگار: رضا اکبری** انتشار دهنده : بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.