رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: بیش از 577 طرح صنعتی در استان در دست احداث و یا دارای طرح توسعه هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری از آغاز ثبت نام تسهیلات رونق تولید در سال جاری خبر داد و بیان کرد: ثبت نام تسهیلات رونق تولید در سال جاری برای تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی و معدنی کوچک و مستند و طرح‌های صنعتی نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گیلان تصریح‌کرد: فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید در گیلان، همزمان با سراسر کشور از روز گذشته درسامانه بهین یاب راه اندازی شده و قابل پذیرش است.

وی به تشریح دامنه شمول تسهیلات رونق تولید پرداخت و ادامه داد: کلیه واحدهایی که بر اساس قانون و مقررات وضع شده شرایط لازم برای دریافت تسهیلات رونق تولید را دارند، می توانند با ورود به سامانه بهین یاب، بخش تامین مالی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز، درخواست خود را ارسال کنند.

منتظری با بیان اینکه واحدهای صنعتی و طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در اولویت پرداخت تسهیلات رونق تولید برای تامین سرمایه ثابت و سرمایه درگردش مورد نیاز خود هستند، افزود: اکنون با بررسی‌ها و پایش‌های انجام شده می‌توان گفت در استان بیش از 577 طرح صنعتی در دست احداث و یا دارای طرح توسعه هستند که فعال سازی آنان نقش مهمی در توسعه صنعتی استان و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خاطرنشان کرد: براساس سیاست‌های اقتصادی کشور و استان، جذب کامل منابع اختصاص یافته جهت جهش صنعتی و ایجاد اشتغال برای جوانان این استان، رویکرد سازمانی ما در ارائه تسهیلات رونق تولید  به صورت هدفمند است.

منتظری اظهار کرد: این تسهیلات بر اساس نیاز واقعی و کارشناسی پس از تائید کارگروه  استانی با نرخ سود مورد عمل شورای پول و اعتبار پس از ثبت نام و ورود اطلاعات متقاضیان، قابل پرداخت خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.