به گزارش خبرنگار ایرنا ،رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی روز چهارشنبه در این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب ما را تفکر ایثار ، فداکاری و شهادت حفظ کرده است گفت: آنچه تمام نقشه های دشمنان را نقشه بر آب کرد اشتیاق ملت انقلابی مابه شهادت است و کسی که آماده شهادت است خدا را می بیند.
حجت الاسلام والمسلمین کریم عاشوری افزود: امروز وظیفه ما حمایت از اسلام ناب محمدی و حرکت در مسیر ترسیم شده از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به تاسیس حزب جمهوری اسلامی توسط شهید بهشتی با استفاده از شخصیتهای شاخص انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: شهید بهشتی در تفکراتش نظام سازی داشت و دشمن ستیزی و صراحت کلام این شهید والامقام دشمنان را کلافه کرده بود و منافقان کوردل راهی جز از میان برداشتن وی نداشتند .
حجت الاسلام عاشوری با اشاره به تدوین پیش نویس قانون اساسی جمهوری اسلامی توسط شهید بهشتی اظهار کرد: دشمنان در طول انقلاب شخصیت های بزرگی مانند شهیدان مطهری ، بهشتی ، مدنی ، دستعیب و صدوقی را از انقلاب گرفتند به گونه ای که هنوز جای خالی آنها احساس می شود.
وی با اشاره به جمله معروف امام راحل(ره) که بهشتی برای من یک ملت بود یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز در رهنمود ها و نصایح و سخنرانی های خود همواره بر استکبار ستیزی تاکید دارند و باید به خاطر داشته باشیم که امروز انقلابی ماندن از انقلابی بودن سخت تر است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله بهشتی نخستین رئیس دیوان عالی کشور پس از انقلاب اسلامی به همراه 72 تن از اعضاء این حزب هفتم تیرماه سال 1360 در اثر بمب گذاری در محل دفتر حزب جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار دهنده : بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.