به گفته استاندار گیلان معاون اول رئیس جمهوری فردا (چهارشنبه 7تیرماه ) به منظور افتتاح از چندین طرح بزرگ اقتصادی ،عمرانی و گردشگری و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی به گیلان سفر می کند.

به گزارش ایلنا ، محمدعلی نجفی امروز با بیان این مطلب  در  نشست هماهنگی سفر معاون اول رئیس جمهوری به گیلان افزود: در این سفر 2 روزه، 9 پروژه گردشگری، صنعتی، عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در چند شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال مستقیم برای 929 نفر با اجرای این طرح‌ها افزود: تقریباً تمامی این هزینه ها توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

 بر پایه این خبر  جمعی از معاونان رئیس جمهوری، وزیران، رئیسان سازمان ها و مدیران عامل بانک های کشور نیز معاون اول رئیس جمهوری را همراهی می کنند

.در این سفر معاون اول رئیس جمهوری از راه آهن رشت - قزوین  نیز بازدید خواهد کرد. این پروژه   جزو پروژه های مهم استان و کشور است که مورد تاکید رئیس جمهوری نیز هست. در این پروژه مشکلاتی وجود دارد  که قرار است با سفرمعاون رئیس جمهور  این مشکلات بررسی و  با سرعت  حل شود.

نجفی همچنین بررسی ادامه ساخت پروژه راه آهن قزوین - رشت به بندرکاسپین، بندر انزلی و آستارا را از جمله برنامه های درنظرگرفته شده در بازدید معاون اول رئیس جمهوری ذکر و این بازدید را موجب شتاب بخشی در مراحل پایانی اجرای این پروژه دانست.

گفته می شود بازدید از باقیمانده پروژه آزادراه قزوین - رشت از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهوری به است  که با حضور جهانگیری، رفع تنگناهای اجرای هشت کیلومتر باقی مانده این آزادراه، میسر شود.

سایت بندری و بندر کاسپین نیز از جمله پروژه هایی است که مورد بازدید معاون اول رئیس جمهوری و همراهان او قرار می گیرد.

نجفی با بیان اینکه در این نشست برنامه های آینده دولت در استان بررسی و تصمیم گیری می شود، خاطرنشان کرد: هدف این است تا زمینه ای فراهم شود که در شرایط انتقال دولت یازدهم به دولت دوازدهم، کندی در نظام اجرایی و مدیریتی استان و بخش های مختلف اقتصادی و پروژه های عمرانی ایجاد نشود.

وی با یادآوری بهره برداری از 25 هزار میلیارد ریال پروژه در استان در سفر فروردین ماه امسال رئیس جمهوری به گیلان گفت: این در حالیست که در دهه فجر سال گذشته، 34 هزار و 400 میلیارد ریال پروژه به بهره برداری رسید و در هفته دولت پیش رو نیز پروژه های بسیاری آماده افتتاح است./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.