معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار در نشست هماهنگی غنی سازی اوقات فراغت گفت: تقویت مؤلفه های هویتی جوانان و نوجوانان باید هدف اصلی ستاد غنی سازی اوقات فراغت باشد.

به گزارش ایلنا از رودبار، علیرضا انصاری با اشاره به انبوه و انفجار اطلاعات و تنوع مجازی اطلاعاتی از طریق سایت‌ها، گروه‌ها و کانال‌ها در فضای مجازی اظهار داشت: آنچه امروز جامعه جوان و نوجوان ما را تهدید می‌کند، دسترسی آسان به انبوه اطلاعات از مجاری مختلف است که این امر سبب تزلزل در هویت جوانان ما می شود.

وی در امان ماندن از این آسیب را یک ضرورت دانست و افزود: در برنامه ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت باید تقویت مؤلفه‌های هویتی جوانان و نوجوانان هدف اصلی ستاد غنی سازی باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار اظهار داشت: برنامه‌های مربوط به اوقات فراغت باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که منجر به کشف استعدادهای ناشناخته در جوانان و نوجوانان شود.

انصاری فراگیری، عمق بخشی و هدفمندی در برنامه‌ها را خواستار شد و از اعضای ستاد خواست جهت هماهنگ کردن برنامه‌ها به منظور هم پوشانی بیشتر در اسرع وقت برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه ستاد ارائه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.