به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، سید عیسی مهدوی در جلسه ستاد ساماندهی ساحل های تالش در فرمانداری این شهرستان افزود: 9 کمیته ستاد ساماندهی ساحل در تالش فعال است و به کار گرفتن نیروهای ورزیده نجات غریق، ایجاد فضای امن و سالم برای گردشگران، ارایه خدمات بهداشتی قابل قبول، جلوگیری از ناهنجاری های اخلاقی و بازرسی های مستمر از نقاط حادثه خیز در دستور کار آنهاست.
وی اظهار کرد: باید از نعمت دریا و ساحل جهت جذب گردشگر و ایجاد اشتغال در تالش استفاده کنیم و این امر در راستای تحقق شعار سال و اهداف دولت تدبیر و امید است.
مهدوی تاکید کرد: حضور میدانی مسئولان تمام دستگاه های اجرایی و سرکشی آنها به وضعیت طرح های ساحلی ضروری است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش نیز در این جلسه گفت: عملکرد موفق ستاد ساماندهی سواحل تالش در سال گذشته نشان از تجربه و توانمندی اعضای آن دارد و در تابستان پیش رو نیز باید برای خدمات رسانی بیشتر فعالیت کنیم.
سید جلال سید محمدی افزود: طرح های ساحلی از اول تیرماه برای استفاده مسافران آماده است و امسال در هفت طرح ساحلی، 5 نقطه خطر آفرین و 14 ایستگاه شنا در نقاط روستایی تالش، 50 نیروی غریق نجات آموزش دیده برای ارائه خدمات آماده شده است.
وی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید سه شناگاه به طرح های ساحلی تالش افزوده شد و این امر بیانگر نگاه مثبت به صنعت گردشگری است و در روزهای آینده نیز با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر حویق، یک طرح ساحلی دیگر ایجاد خواهد شد.
در ادامه جلسه فرمانده نیروی انتظامی تالش با تاکید بر اهمیت توجه به بحث های امنیتی و انتظامی نوار ساحلی گفت: هدف اصلی ما حفظ امنیت و آرامش مسافران و گردشگران است و در این راستا از تمام دستگاه های اجرایی انتظار می رود قبل از هرگونه برنامه ریزی و ایجاد طرح های جدید در ساحل ، با نیروی انتظامی هماهنگی لازم را به عمل آورند.
سرهنگ عباس اسماعیلی تصریح کرد: تالش به اندازه کل استان گیلان، نوار ساحلی خطر آفرین دارد و این امر وظیفه ما را در قبال امنیت مردم سنگین تر کرده است.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب استان گیلان از جاذبه های گردشگری مختلفی نظیر منطقه گیسوم و هفت طرح ساحلی برخوردار است و همه ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی ** انتشار دهنده : بابایی
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.