مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این تعداد که اغلب از روزه داران سالخورده بودند با مراجعه حضوری به صورت سرپایی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان بهره مند شدند.
وی تصریح کرد : کارکنان، اعضا و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان با استقرار آمبولانس ضمن ارایه خدمات اولیه امدادی و اکسیژن تراپی دو نفر از نمازگزاران بد حال را به اورژانس تحویل دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: نجاتگران این جمعیت در روز جهانی قدس همراه با کارکنان و دیگر اعضای این نهاد مردمی ضمن حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز ، به شرکت کنندگان خدمات امدادی ارایه دادند.
وی خاطر نشان کرد: 13 دستگاه آمبولانس، 10 وانت دو کابین، یک مجموعه نجات، 2موتورسیکلت، یک خودروی ارتباطات به همراه 24 تیم امدادی روز گذشته برای ارایه خدمات امدادی مورد نیاز فعال بود.
جمعیت هلال احمر استان گیلان ، اکنون چهار هزار و 443 داوطلب و عضو دارد که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
معاونت امداد و نجات گیلان ، اکنون دارای یکصد و 47 خودروی تخصصی، کمک دار، موتورسیکلت، مجموعه نجات، خودروی سنگین امدادی، 23 انبار امدادی در استان، 14پایگاه ثابت و موقت بین جاده ای، کوهستان و دریایی است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.