امام جمعه رشت گفت: حمایت از فلسطین حمایت از یک سرزمین نیست بلکه حمایت از جهان اسلام است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در آخرین خطبه‌های نماز جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس ضمن گرامیداشت این روز مهم گفت: با توجه به مسایل منطقه، خوشبختانه اقشار مختلف مردم با درک وضعیت موجود در جهان، یک‌بار دیگر همبستگی خود را به جهانیان نشان داده و از مردم ستمدیده فلسطین حمایت کردند.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه مسئله فلسطین، مسئله سرزمین نیست، افزود: این‌ها می‌خواهند به اسلام ضربه بزنند. معادن و منابع خاورمیانه را به دست گرفته و نسل مسلمین را از بین ببرند.

وی با اشاره به صدور قطعنامه‌های پیاپی حقوق بشر از سوی  سازمان ملل علیه ایران افزود: سازمان ملل، رژیم صهیونیستی اشغالگر را به رسمیت می‌شناسد اما مردم غزه را مخالف حقوق بشر می‌نامند.

امام جمعه رشت افزود: صهیونیست‌ها سرزمین‌های فلسطینیان را اشغال کردند و متاسفانه سازمان ملل مدعی حمایت از حقوق بشر نیز این رژیم غاصب را به رسمیت می‌شناسد.

آیت‌الله قربانی با اشاره به اینکه در این چند ساله شاهد بدترین جنایت‌ها از سوی رژیم غاصب بوده‌ایم، تصریح کرد: حمایت استکبار جهانی از اسرائیل در حالی است که مردم غزه را در دفاع از سرزمین خود تروریست خطاب می‌کنند ولی حامی اشغالگران قدس هستند.

نماینده ولی‌فقیه گیلان با بیان اینکه یهودیان برای تصاحب زمین‌های مردم شروع به جنگ کردند، افزود: یهودیان در قدس شروع به کشتن مردم کردند و هفت میلیون فلسطینی را آواره و بی‌پناه کردند.

وی افزود: بنا به فرموده امام راحل، حمایت از فلسطین حمایت از یک سرزمین نیست، بلکه حمایت از جهان اسلام است و مردم ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی به خوبی حمایت خود را از جهان اسلام و مظلومان اعلام کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ملت‌های مسلمان جهان آگاه شده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم تا ۲۵ سال آینده اسرائیل نابود شود.

خطیب نماز جمعه رشت با اشاره به اینکه یهودیان خواستار نابودی وحدت مسلمین هستند، افزود: ما که یک کشور مبارز با تروریست هستیم را تروریست می‌خوانند و می‌خواهند اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب محمدی(ص) کنند.

photo_2017-06-23_12-54-39

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.