به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت ، در دومین جلسه ستاد تامین سلامت دریا که عصر دیروز در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد مهندس سیروس شفقی اظهار داشت : یاد و خاطره شهید امنیت این دلیر مرد گیلانی حسن عشوری و همچنین سالروز قربانیان زلزله رودبار را گرامی میدارم و امیدوارم که گیلان و ایران ما دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و جانسوزی نباشد.

فرماندار شهرستان رشت به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت : در دهه پایانی ماه مبارک رمضان هستیم و امیدوارم طاعات و عبادات همه مورد قبول حضرت حق قرار بگیرد و نیز فردا مردم شریف شهرستان رشت و استان به مانند همه هموطنانمان در روز جهانی قدس که یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است شرکت می کنند و میزان انزجار خود را از مستکبران نشان می دهند. وی در مورد جلسه با بیان اینکه استاندار گیلان این سال را سال گردشگری در نظر گرفته گفت : در این زمینه اقدامات بسیار موثری انجام شده است و برای این هدف باید تمام دستگاههای به خصوص دستگاههای مرتبط هماهنگی های لازم را انجام دهند.

شفقی گفت : در راستای توسعه گردشگری که یکی از جاذبه های آن دریا است و نقطه هدف شهرستان رشت در جذب گردشگری است و در این زمینه کارهای زیبایی در سواحل انجام شده است و سیاست ما بر این است که سواحل منحصر بفردی را از لحاظ گردشگر پذیری برای مسافران آماده کنیم و شهرستان رشت این پتانسیل را دارد. وی گفت : با تلاش همه شما انشاءالله امسال شاهد هیج غریقی در شهرستان رشت و استان نباشیم و برای همه مسافران خاطره خوبی را در شهرمان و استان گیلان رقم بزنیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بیشترین سواحل شهرستان رشت در دست دهیاران است گفت: بیشترین زحمات را هم در این راستا دهیاران عزیز متحمل می شوند و از همه آنها خواستارم تا پیگیری و بازگشایی و ارایه خدمات مطلوب در مناطق طرح سالم سازی دریا به گردشگران ، جدیت و اهتمام مراقبین در محل های خطر آفرین و مدیریت پسماند توجه بیشتری داشته باشند. وی افزود : از دیگر مباحث مورد تاکید نصب علایم خطر و هشدار دهنده ، تنظیم سیستم صوتی مناسب و نظارت بر نرخ ورودی ها است که البته برای کنترل قیمت اجناس در سواحل دریا ماموران تعزیرات در این سواحل مستقر هستند.

شفقی در پایان گفت : امیدوارم با یک هم افزایی مناسب بتوانیم آمار غریق را به صفر برسانیم و احساس امنیت و آرامش خاطر را برای مسافران ایجاد کنیم تا برای همه، سال گردشگری خوبی باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 682168
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.