به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، روابط عمومی فرمانداری لاهیجان در بیانیه ای به این مناسبت آورده است : روز قدس فرصت بی بدیلی است فراروی مسلمانان تا خروش یکپارچه خویش را علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن به رخ بکشند و آرمان مقدس فلسطین را که نماد ظلم ستیزی و عدالت طلبی است زنده نگه دارند.
سیّد محمّد احمدی فرماندار، حجّت الاسلام‌ عبدّالله زاده امام جمعه و ذبیح الله نیکفر نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در این اطلاعیه مشترک افزوده اند :ما نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای‌(مد ظله) غصب سرزمین اسلامی فلسطین و اسکان صهیونیست ها در این سرزمین را مبنای مهندسی معیوب خاور میانه و ریشه مشکلات دهه‌های اخیر ملت‌های این منطقه می‌دانیم که اگر این توطئه نبود، این جنگ ها، اختلافات و دخالت‌های سلطه گران و زورگویان نیز به وجود نمی آمد.
به گزارش ایرنا، حرکت راهپیمایی مردم شهرستان لاهیجان طبق سال های گذشته راس ساعت 11 روز جمعه از میدان سپاه پاسداران آغاز می شود و پس از طی مسیر میدان شهدا و خیابان کریمی در نهایت در کنار مسجد جامع لاهیجان برای استماع سخنرانی و قرائت قطعنامه جمع می شوند.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه در 40 کیلومتری شرق مرکز استان (رشت) قرار دارد. بر اساس آخرین سرشماری شهرستان لاهیجان 167 هزار و 544 نفرجمعیت دارد.
خبرنگار: نظرپور**انتشار دهنده : بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.