رئیس موسسه اعتباری ثامن در فومن از احتمال ترکیب این موسسه با موسسه کوثر و تشکیل بانک کوثر خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، محمدرضا تشکری با اشاره به قدمت ۲۰ ساله موسسه ثامن گفت: انتشار شایعات از شبکه‌های ماهواره‌ای باعث التهاب و استرس بین سپرده‌گذاران شده است.

رئیس موسسه مالی ثامن فومن با بیان اینکه این شایعات به طور هدفمند در بین مردم منتشر شد، افزود: تنش‌ها در برخی نقاط کم و در برخی نقاط کشور زیاد بود که در حال برطرف شدن است.

وی با اشاره به اینکه مردم فومن در برخورد با این شایعات بسیار با فرهنگ و صبور عمل کردند، خاطرنشان کرد: صبر مردم فومن موجب حفظ آرامش و روشن شدن حقیقت شد.

این مسئول از آرام شدن وضعیت این موسسه در فومن خبر داد و گفت: طبق اعلام بانک‌مرکزی این موسسه دارای اعتبار بالایی بوده و مشکلی برای سپرده گذاران وجود ندارد.

تشکری با یادآوری اینکه هجوم و تشنج، روند اجرایی و خدمات رسانی موسسه را مختل می‌کند، اضافه کرد: هیچ بانکی توانایی بازپرداخت این همه تقاضای مالی را ندارد.

وی با تصریح بر اینکه از مردم خواهشمندیم که صبرشان را افزایش داده و به سابقه بیست ساله موسسه اعتماد کنند، گفت: این موسسه تا الان هیچ قصوری در پرداخت سود و سپرده مشتریان نداشته است.

محمدرضا تشکری با تاکید بر اینکه نباید به شایعات بی پایه شبکه های بیگانه توجه کرد، افزود: سیستم کاری ثامن با برخی موسسات بدون مجوز و کم سابقه متفاوت است.

این مسئول متذکر شد: دشمنان به دنبال ضربه های سیاسی،امنیتی و اقتصادی به جامعه هستند.

تشکری با اشاره به اینکه صبر مردم بهترین وسیله برای اصلاح وضعیت کنونی است، خاطرنشان کرد: با گذشت چند روز و صبر مردم روال به حالت عادی بازگشته است.

محمدرضا تشکری با یادآوری اینکه خواهشمندیم مردم از حضور های غیر ضروری در شعبات این موسسه پرهیز کنند، گفت: سپرده های همه سپرده گذاران بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی است.

وی با تاکید بر اینکه ثامن دارای اعتبار و سرمایه بالایی است، ادامه داد: ما برای آرامش و شانیت مردم، موسسه فومن را به مکان جدید و بزرگتری منتقل کرده ایم.

وی با بیان اینکه برای پرداخت سپرده های متقاضیان هیچ مشکل و مانعی نداریم، تاکید کرد: ولی هرگز نمی شود در میان هجوم جمعیت مقدار بالایی سپرده را تحویل مردم داد.

تشکری با اشاره به اینکه هیچ سپرده ای از بین نرفته و سودها در سر موعد پرداخت می شوند، متذکر شد: احتمال ترکیب این موسسه با موسسه کوثر وجود دارد که پس از آن بانک کوثر را تشکیل خواهند داد.

این مسئول با تصریح براینکه اگر این ترکیب انجام شود، بانک پر سرمایه ای ایجاد خواهد شد که متصل به شبکه شتاب خواهد بود، افزود: صبر مردم و پشتکار مسئولین جو را آرام و امن خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.