به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، همایش بزرگ روانشناسی موفقیت با محوریت ازدواج ، خانواده و زندگی موفق با همت موسسه فرهنگی و هنری فرا ایده ی اِکسون و با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار می شود.

در این همایش پروفسور یونس صفوی سخنران و مولف برتر سال دانشگاه هاروارد ایالت متحده آمریکا ، مولف کتاب های مرجع روانشناسی ( درحال تدریس در 50 دانشگاه امریکا) ، مبدع تست های روانشناسی معتبر بین المللی ، عضو اسبق هیئت علمی دانشگاه شیکاگو آمریکا ، دکترای روانشناسی از دانشگاه سان دیه گو (کالیفرنیا) ، فوق دکترای توسعه سازمان های اداری و مالی ، فوق دکترای مدیریت و رهبری فوق دکترای علوم سیاسی ، دکترای حقوق و... به ایراد سخنرانی می پردازد.

شرکت کنندگان در این همایش ، برای اولین بار از یک جلسه مشاوره خصوصی رایگان برخوردار خواهند بود ، در این جلسه مشاوره خصوصی که تاریخ آن متعاقبا اعلام می گردد شرکت کنندگان می توانند در حوزه مسائل ازدواج، مشکلات زناشویی ، افسردگی ، وسواس ، تربیت فرزندان و ... از مشاوره ایشان بهره مند گردند علاوه بر آن اگر شرکت کنندگان صاحب مشاغلی هستند و نیاز به برنامه ریزی و مشاوره دارند این بهترین فرصت برای بهبود کسب و کار آنان خواهد بود(وی مشاور ارشد جنرال موتورز آمریکا در زمان نجات از ورشکستگی بوده است و ده ها بنگاه اقتصادی بزرگ دیگر)

این همایش روز جمعه 9 تیر ماه ساعت 10 صبح در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیاء رشت با حضور اساتید دانشگاه ، دانشجویان و عموم مردم برگزار می گردد 

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا ، مطالعه مصاحبه خبرآنلاین با پروفسور صفوی اینجا  و  تماس با روابط عمومی همایش روانشناسی موفقیت با شماره 01333251689 تماس حاصل فرمایید./

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 679988
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.