مهیار فتحی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد روحیه نشاط، شور و حماسه در فضای دانش آموزی با محوریت دفاع و حمایت از مظلومان فلسطین، تقویت و حفظ روحیه دشمن ستیزی در فضای دانش آموزی و ایجاد میدانی برای نقش آفرینی دانش آموزان در جهت استکبارستیزی و تقویت بیداری اسلامی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی اظهار داشت: دانش آموزان علاقمند برای شرکت در جشنواره کانال تلگرامی القدس قلبی می توانند با ایجاد یک کانال تلگرامی و به اشتراک گذاری مطالبی مرتبط با روز قدس و یا ارسال آثار خود به ادمین دبیرخانه، در این جشنواره شرکت کنند.
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان بیان داشت: افرادی که کانال مجزا ایجاد کرده اند بایستی لینک کانال خود را برای داوری به ادمین دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی تصریح کرد: برای دبیرخانه یک کانال اختصاصی به آدرس ghods_ghalb_man_ast@ ایجاد شده که علاوه بر پشتیبانی محتوایی از این جشنواره، آثار و لینک های کانال های ایجاد شده توسط دانش آموزان به اشتراک گذاشته می شود.
وی اظهار کرد: جملات ساخته شده توسط شخص با محوریت اگر بخواهید تیتر خبر آزادسازی فلسطین را منعکس کنید، چه می گویید با مطلع اینجا قدس است ... صدای من را از بیت المقدس می شنوید، تصاویر گرفته شده توسط خود شخص در روز راهپیمایی، تولید آثاری از قبیل نقاشی، کاریکاتور، شعر، متن ادبی، داستان کوتاه، طرح های گرافیکی و پوستر، مقاله و غیره توسط خود شخص، تولید فیلم 30 ثانیه ای (به خانه برگرد) که شخص در خصوص تنفر نسبت به اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین که شامل کلیپ یا مصاحبه یا ... می سازد، پیام صوتی با محوریت تماس صوتی از سوی دانش آموز ایرانی با یک دانش آموز فلسطینی و تصویر یا صوت استندآپ کمدین از فرار صهیونیست ها از مواردی است که علاقمندان بایستی یک یا چند بند از این موارد را در کانال مربوط به خود بارگزاری کنند.
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان خاطر نشان کرد: همایش پایانی جشنواره در 23 مرداد، همزمان با روز مقاومت اسلامی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره برگزار می شود.
اجرای پویش دانش آموزی اینجا قدس است و اکران فیلم سینمایی ابوزینب در قرارگاه های شهری از دیگر برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان به مناسبت روز جهانی قدس است.
در سال تحصیلی گذشته بیش از 370 هزار دانش آموز در استان تحصیل کردند.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.