معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کشور در سفر به استان گیلان از روستای نمونه سوارکاری محمدآباد بخش پیربازار شهرستان رشت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از  روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان گیلان ، سعیدی معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کشور در سفر به استان گیلان از روستای نمونه سوارکاری محمدآباد بخش پیربازار شهرستان رشت و همچنین شهرک گلخانه ای روستای کیشستان شهرستان صومعه سرا بازدید کردند . 

در بازدید از روستای نمونه سوارکاری، شیخ الاسلامی مدیرصندوق استان، مومنی رئیس‌صندوق شهرستان رشت، شهدی نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان و رئیس هیات سوارکاری استان ، پور یحیی ویشکایی بخشدار مرکزی رشت ، سایر مسئولان‌شهرستانی و جمعی از کارشناسان صندوق و مردم روستا ، معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی را همراهی کردند .

وی ابتدا از بخش‌های مختلف باشگاه سوارکاری زمانی از جمله مانژ سوارکاری ، اسطبل و انواع اسب‌های موجود در این مجموعه شامل : اسبچه خزری (اسب کاسپین) ، اسبهای اصیل کرد و... از نزدیک دیدن کرد .

سپس از قروق 361 هکتاری روستای محمدآباد که حدود 500 اسب محلی و اصیل ایرانی در آن بودند ، بازدید شد.

در ادامه نیز از پیست سوارکاری کاسپین در بخش پیربازار شهرستان رشت ، که تنها پیست اسب سواری موجود در این شهرستان می باشد ، بازدید بعمل آمد .

در پایان معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی به همراه مدیر صندوق استان از چند سوله شهرک گلخانه‌ای روستای کیشستان شهرستان صومعه سرا دیدن و از نزدیک با یکی از پرورش دهندگان گل و گیاه به گفتگو پرداختند و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.