به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی شهرداری لاهیجان به ایرنا، سعید آگشته بیان داشت: نخستین دوره آموزش زبان انگلیسی ویژه تاکسیرانان لاهیجان برای اولین بار در ایران در شهر لاهیجان، در راستای توسعه گردشگری و معرفی بهتر توانمندی های شهر لاهیجان و ایجاد زمینه های زیر ساختی برای جذب سرمایه گذاران خارجی برگزار شد.
وی تاکسیرانان را جامعه هدف مطلوب و گسترده برای این هدف ذکر و خاطرنشان کرد: نحوه برخورد شایسته و مسلط به زبان گردشگران توسط تاکسیرانان، عاملی در جهت تقویت روابط و همچنین ایجاد اعتماد عمیق بین گردشگران خارجی و رانندگان است.
به گفته آگشته، روند جذب گردشگر و تکمیل زیرساخت های لاهیجان طی دو دهه اخیر حاکی از رشد ورود گردشگر و توسعه سرمایه گذاری خارجی است و از این جهت آموزش زبان های خارجی به جوامع هدف اولیه از جمله رانندگان تاکسی، هتل داران، نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی می تواند نقش مهمی در ایجاد آرامش روانی و اطمینان خاطر گردشگران داشته باشد.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان، این دوره برای مخاطبان به صورت رایگان برگزار می شود و پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره، گواهی به شرکت کنندگان اعطاء خواهد شد.
شهر لاهیجان 396 دستگاه تاکسی دارد که 90 دستگاه آن بین خطوط شهر و روستا و بقیه تاکسی های درون شهری هستند که به شهروندان خدمت رسانی می کنند.
شهر لاهیجان با حدود یکصد هزار نفر جمعیت، در 40 کیلومتری شرق مرکز گیلان قرار دارد و یکی از مقاصد مهم گردشگری استان در تعطیلات نوروزی و تابستانی است.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشاردهنده:کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.