بهرام پورضرب روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان ماهی با مجوز سازمان دامپزشکی کردستان و از آن استان با نظارت شبکه دامپزشکی آستارا برای دومین بار در سال جاری صادر شد.
در سال گذشته، 177 تن ماهی قزل آلا در هشت مزرعه پرورش ماهی در آستارا تولید و روانه بازار داخلی شده بود.
اداره کل گمرک آستارا در امور واردات و صادرات قطعی، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، ترانزیت داخلی و خارجی، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند و رتبه اول تجارت چمدانی مرزهای زمینی و رتبه نخست صادرات مرزهای شمال کشور را دارد.

** محکومیت قاچاقچی لوازم صنعتی به جزای نقدی در آستارا
رئیس اداره تعزیرات حکومتی آستارا از محکومیت یک قاچاقچی ابزار آلات صنعتی به پرداخت 95 میلیون و 771 هزار و 163 ریال جریمه نقدی در این شهرستان مرزی خبر داد.
محمد احمدی مقدم به ایرنا گفت: چهار هزار و 525 عدد انواع لوازم و ابزار آلات صنعتی در ایستگاه بازرسی قلعه محور آستارا - اردبیل توسط عوامل انتظامی کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: در این راستا یک عامل قاچاق دستگیر و در شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز با احراز تخلف به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.
وی همچنین از کشف 178حلقه لاستیک قاچاق از 2 دستگاه نیسان در ایستگاه بازرسی قلعه آستارا خبر داد و بیان کرد: این محموله به ارزش 260 میلیون ریال است و پرونده 2 متهم آن در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.