فرماندار تالش که به مناسبت هفته جهادکشاورزی با رئیس و کارکنان اداره جهاد شهرستان دیدار و گفتگو می کرد تاکید کرد : ساماندهی زندگی عشایری از ابعاد مهم اجتماعی است که باید اجرایی شده تا بتوانند بهتر به فعالیت های تولیدی خود بپردازند .

به گزارش ایلنا از تالش ،سید عیسی مهدوی  فرماندار شهرستان تالش ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت  علی (ع)  و تبریک به مناسبت هفته  جهاد کشاورزی  در  این جلسه گفت: زمینه یابی در بحث تخصصی جهاد کشاورزی و روح جهادی  تشکیل جهاد کشاورزی از دوران تشکیل انقلاب اسلامی است .

وی نقش جهاد کشاورزی را در  زندگی عشایری بسیار بزرگ  و مهم دانست و افزود : بر طرف کردن مشکلات عشایر  در این شهرستان نیاز به نیروی جهادی دارد .

مهدوی  هدف از تشکیل این  جلسه و شورا  را گام نهادن جهادی دانست و اشاره کرد : بسیاری از فعالیت اقتصاد مقاومتی  در این شهرستان  به زندگی عشایری بر می‌گردد که الگویی خود کفاست .

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش ساماندهی کیوی داران در پایان   کشاورزی شهرستان تالش را بسیار مهم دانست وگفت: ساماندهی مناطق عشایری  و اجرای  طرح هادی روستایی و همچنین تشکیل تعاونی عشایر ها را بسیار مهم دانست  و بر عملیاتی شدن این امور توسط دستگاههای مربوطه تاکید کرد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.