به گزارش ایرنا، دبیر هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها ضمن اعلام این خبر بیان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره یادشده می باید آثارشان را که بین ١١ تیرماه ٩٥ تا ٢٥ خرداد ٩٦ در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و یا پایگاه های خبری دارای مجوز کشور منتشر و یا در بخش خبر و گزارش های خبری شبکه های سراسری و استانی صدا و سیما پخش شده است، به دبیرخانه جشنواره ارسال می کردند ، که این مهلت تا پایان خردادماه جاری تمدید شده است.
فیروز فاضلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر همین اساس، آخرین مهلت شرکت در جشنواره که پیش از این، یکم تیرماه اعلام شده بود تا هفتم تیرماه تمدید شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی، ادبی و مذهبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی از اهداف جشنواره مذکور است.
فاضلی با اشاره به «سبک زندگی رضوی» و «فرهنگ رضوی» بعنوان دو محور اصلی این جشنواره افزود : بخش های جشنواره عبارت از «مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری»، «آثار رادیویی و تلویزیونی»، «شعر رضوی» و «بخش ویژه» است.
دبیر هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها ، با تأکید بر این که مهلت اعلام شده غیر قابل تمدید است؛ اضافه کرد: علاقمندان برای مشاهده فراخوان هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس gilan.shamstoos.ir مراجعه کنند.
به گفته فاضلی؛ تاکنون 900اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، مردادماه ٩٦ همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.
خبرنگار:ضامن ** انتشار دهنده : بابایی
1881 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.