به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت ، سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت در افتتاح کارگاه سفال و سرامیک روستای خاجان بخش مرکزی رشت گفت : شهرستان رشت دارای فرصت های سرمایه گذاری مناسبی است و میتوان با حمایت ها بستر مناسبی را برای بخش خصوصی آماده کنیم وی با بیان اینکه رشت، شهر فرصت هاست گفت : رشت دارای پتانسیل های زیادی است که وجود این ظرفیت ها در کنار موقیعت جغرافیایی ویژه سبب شده تا شاهد وجود بستر مناسب برای سرمایه گذاری در این شهرستان باشیم .

در ادامه علیزاده مدیر کل گردشگری استان گیلان گفت : همیشه سعی ما بر آن بوده که از صنایع دستی حمایت کنیم و از این راه بتوانیم سبب رونق سرمایه گذاری و گردشگری در استان شویم. علیزاده افزود: صندوق مهر ایران یکی از بهترین حامیانی است که توسط دولت از کارآفرینان میشود با وام های کم بهره که به افراد خلاق و کارآفرین میدهد زمینه و بستر اشتغال زایی و حمایت از جوانان را ایجاد میکند.

میثم غزل سفلا کارآفرین و مدیر کارگاه سفال سازی و سرامیک گفت: از دو سال گذشته از شهر سمنان به همراه همسرم به استان گیلان آمدم و در ابتدا از فضای 30 متری شروع به کار کردم و اکنون این فضا به 230 متر رسیده است. وی گفت: عمده ترین محصولات تولید این کارگاه ظروف سفالی و سرامیکی برای رستوران ها و هتل ها و گردشگر ها است و همچنین ساخت سر در های سرامیکی برای ادارات و مکان های تجاری می باشد.

وی در ادامه گفت: این کارگاه را با 500 میلیون ریال وام از صندوق مهر ایران و 500 میلیون ریال هزینه شخصی برپا کردم و این کارگاه توان اشتغال زایی بیش از 8 نفر را دارد سالانه ده هزار قطعه تولید داریم امید به اینکه با حمایت های دولت و مسئولین این تولید افزایش پیدا کند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 674755
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.