احمد علی شهیدی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ، با تاکید بر لزوم فراهم کردن بسترهای مناسب برای جذب سرمایه در شهرک های صنعتی و اشتغالزایی افزود: امسال باید تمرکز بیشتری بر صنایع کوچک و متوسط داشته باشیم.
وی تامین زیرساختهای لازم در شهرک های صنعتی را از ملزومات رونق کسب و کار و توسعه تولید در استان عنوان و تصریح کرد : بهینه سازی خدمات ارائه شده به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان و فراهم کردن زیرساخت ها مقوله ای بسیار لازم و ضروری است .
شهیدی یاداور شد: در حال حاضر روند گسترش امکانات در شهرک های صنعتی استان و ارائه خدمات لازم به فعالان حوزه تولید و کسب و کار در بخش صنعت از سرعت خوبی برخوردار است.
وی تداوم رشد صنعتی را نیازمند توجه هرچه بیشتر به صنایع کوچک و متوسط دانست و اضافه کرد :حمایت از صنعتگران باید به شکل واقعی و عملی انجام شود.
وی اظهار کرد : امروز صنایع کوچک در فرآیند توسعه اقتصادی جایگاه ویژه ای دارد و توسعه صنعتی هر منطقه در گرو بکار گیری سرمایه انسانی وفیزیکی آن منطقه و مناطق همجوار آن است .
شهیدی خاطرنشان کرد: توسعه اشتغال پایدار ، کار آفرینی با هدف پیشرفت جامعه ، افزایش توان تخصصی فنی ، کمک به توسعه بازارهای داخلی برای رشد صادرات و افزایش تولید ناخالص ملی و تولید زود بازده درحوزه صنایع کوچک از نتایج استقرار و تمرکز واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی است .
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان تاکید کرد : شرکت شهرک های صنعتی گیلان ارائه خدمات بهینه و انجام زیر ساخت ها را از اولویت های خود قرار داده است.
گیلان دارای 36 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و 33 شهرک و ناحیه صنعتی بهره بردار است. دو هزار و 600 واحد صنعتی در گیلان فعال است.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار دهنده : بابایی
7296 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.