به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی گفت: ماموران انتظامی کلانتری 14 حین گشت‌زنی در مناطق جرم خیز، به یک نفر مشکوک شده و سوابق او را مورد بررسی قرار دادند.
وی ادامه داد: در بررسی سوابق کیفری او ، مشخص شد این فرد از مجرمان سابقه دار است و برادر متهم نیز سابقه سرقت و قتل در استان های اردبیل و گیلان را در پرونده خود دارد.
سرهنگ فلاح کریمی افزود:‌ متهم پس از دستگیری، در بررسی های فنی پلیس به 9 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و 2 فقره سرقت خودرو در شهرستان های آستارا و تالش به همراهی 2 همدست اعتراف کرد.
زئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به شناسایی و دستگیری همدستان متهم در این پرونده خاطرنشان کرد:‌متهم 33 ساله به همراه 2 همدست 32 و 30 ساله، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
به گفته سرهنگ فلاح کریمی، سارقان با استفاده از یک عدد سوئیچ دست ساز و باز کردن درب خودرو، اقدام به سرقت خودرو و لوازم داخل آن می کردند.
وی از شهروندان خواست خودروهای خود را به دزدگیر مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با پلیس در میان بگذارند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.